Martes Sport to prężnie rozwijająca się sieć sklepów sportowych w Polsce. Jesienią 2019 roku przeprowadzono pierwszą kampanię z wykorzystaniem influencera – czyli z moim udziałem.
Zadaniem uczestników było zarejestrowanie drużyny na stronie www.martesklasa.pl , stworzenie karty drużyny oraz nagranie filmiku promującego swój team.
Czas trwania akcji: wrzesień 2019 – grudzień 2019
Zakres działań
Zakres działań:
– seria filmów na TikTok
– udział w spocie reklamowym
– udział w odcinku specjalnym ekipy Follovers
– seria postów oraz stories na Instagramie – przekierowanie na stronę www.martesklasa.pl
– ocena zgłoszeń
– przeprowadzenie treningu pokazowego ze zwycięzcami konkursu
TikTok
370 tys. wyświetleń
50 tys. polubień
160 komentarzy
Średnio 1200 wyświetleń per story.
IG post – 8300 wyświetleń, 850 polubień
Zgłoszone drużyny
Łącznie 52 zgłoszone drużyny.
Projekt
Pomysł i realizacja projektu: Agencja Reklamowa V&P